ארונות רחף – מה זה ולמי זה מתאים?

ארונות רחף – מה זה ולמי זה מתאים?

מהו בעצם ארון רחף?

ארון רחף הוא ארון עם דלתות הזזה המשלב טכנולוגיות ייחודיות ועיצוב יפיפיה. ארון זה כולל מסילות נסתרות עליונה ופנימית ללא מסגרת חיצונית שכאשר מסתכלים עליו הוא נראה כארון המרחף בחלל. מראהו כמנותק הן מהרצפה והן מהתקרה. דבר זה יוצר מעין אשליה אופטית המקנה מראה של עיצוב נקי ומודרני. 

לארונות רחף יש מספר יתרונות:

המסילות ומנגנוני ההזזה של ארון הרחף הם עיליים מה שמפנה שטח אחסון לעומת ארונות הזזה רגילים. ניתן לנצל זאת או לבניית ארון גדול יותר או ארון קטן עם הרבה שטח אחסון שיותר נוח למקם אותו בתוך חדר קטן.

בנוסף, המיקום העילי והמוסתר של המסילות ומנגנוני ההזזה גורם לכך שפחות אבק "נתפס" עליהם ביום יום. גם יתרון זה מתחלק לשניים – מצד אחד יותר קל לנקות את הארונות ומצד שני ארון כזה הוא למעשה ארון ידידותי למי שאלרגי.

לבסוף, הדלתות של הארונות נסגרים בקלות יחסית ובשקט למרות משקלם הרב.

העיצובים הפופולאריים לארון רחף כוללים:

דלתות זכוכית

לדגם הזה יש דלתות זכוכית מעוצבות, שמורכבות על ארונות הזזה עם מראות בחזית, ופרינטים יפים או עיצובים על המראות..

דלתות שקופות

בעלי בתים או מעצבים שאינם מתחברים לרעיון של קיר שלם שנחסם, ומעוניינים להוסיף תחושת מרחב וזרימה לחדר, יכולים להזמין דגם עם דלתות שקופות  – ככה גם רואים מה נמצא בתוך הארון בלי צורך לפתוח את הדלת.

ערבוב חומרים

אחד העיצובים הפחות סטנדרטיים והיחסית יותר צעירין או "שובבים" הוא עיצוב שבו משתמשים בשני חומרים על מנת לייצר את הארון מה שנותן לו מראה אקלקטי ומגניב. .

ארון הזזה עם מראה וזכוכית

עיצוב שכולל זכוכית ומראות נחשב אידאלי לארונות קטנים וחדרים קטנים מכיוון שהוא מוסיף עומק לחלל. ניתן לבחור זכוכית בצבעים כהים או זכוכיות צבעוניות על מנת להתאים לעיצוב הכללי של הבית.

כיצד נבחר את ארון הרחף הנכון עבורנו?

ראשית עליכם למדוד את החדר בו הארון אמור להיות על מנת לוודא שהארון אכן נכנס למיקום שאתם רוצים וגם כדי לוודא שהוא לא תפוס יותר מדי משטח החדר. חשוב לזכור שארון רחף אמור להשתלב בעיצוב הבית ולא להיות רהיט דומיננטי שמשתלט על החדר.

שנית החליטו מראש מה תרצו לאפסן בארון ותכננו את החלוקה הפנימית שלו בהתאם – מדפים, מגירות, תלייה וכו'. וודאו שהם ממוקמים בהישג יד ולא מפריעים לסגירה ופתיחה של הדלתות.

לסיכום:

ארון רחף הוא פתרון אחסון אלגנטי ונקי לחללים ביתיים, משרדיים ותעשייתיים. מבחינה עיצובית הוא מתאים לכל מי שמחפש קו נקי ומינימליסטי לעיצוב הבית. הוא אידאלי לאלרגיים לאבק ומצריך יחסית מעט תכנון מראש. יש אפשרויות רבות לעיצובו. אם אתם נכנסים לדרה חדשה, קנוייה או בשכירות לטווח ארוך, כדאי בהחלט לשקול רכישה של ארונות הזזה באיכות גבוהה בתור פתרון אחסון אסתטי וארוך טווח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן