מכשירי שמיעה מימון

מכשירי שמיעה מימון

מכשירי שמיעה יכולים ביום מן הימים להיות המכשירים שישנו את חייכם. אם אין לכם בעיית שמיעה המכשירים הללו לא יהיו רלוונטיים עבורכם ויש גם סיכוי טוב שאפילו לא תזהו אותם, אך כאשר תצטרכו אותם תבינו שהם לא כל כך זולים. גם לזה יש פתרון והמימון בדרך אליכם. ממי בדיוק?

מימון לבני 65 ומעלה

סל הבריאות הוא למעשה אותם תרופות או מכשירים שמשרד הבריאות ממן בצורה מלאה או חלקית לציבור. הציבור צריך חלק מהתרופות באופן בסיסי וחלקן יכולות להיות יקרות מאוד ולכן כל שנה נקבע סל הבריאות לשנה הבאה. במסגרת סל הבריאות הממלכתי כל אדם מעל גיל 65 יכול לקבל מכשיר שמיעה מדגם בסיסי אפילו בלי השתתפות עצמית. כמובן שהוא יכול לשדרג את המכשיר כפי שהוא רוצה וזאת מכיסו הפרטי. כמובן שיש עוד מקומות שיכולים לספק מימון למכשיר השמיעה כאשר חשוב לזכור שהזכאות הזו בכללי תקפה לכל שלוש וחצי שנים והיא מצריכה מסמך מנומק שמראה את הצורך.

מכשיר שמיעה מימון

השתתפות מצד קופות החולים

למכשירי שמיעה מימון נוסף והוא מקופות החולים. לקופות החולים כולנו משלמים וזאת לפי חוק כאשר גם דמי בריאות יורדים מהמשכורת שלנו וגם אנו משלמים לקופות החולים בצורה ישירה לפי סוג החברות שלנו. גם סוג החברות שלנו משפיע על המימון שכן אם אתם חברים בקופת חולים מסוימת ומשלמים יותר לכרטיס פרימיום יכול להיות שתקבלו מימון גבוה יותר בהמשך. בכל מקרה יש לבדוק את התנאים וא תגובה המימון מול קופת החולים באופן פרטני כיוון שהוא יכול להשתנות לפי מספר רב של גורמים.  המימון יכול להשתנות גם בין קופות החולים והוא יכול להגיע למימון מלא בחלק מהמקרים.

מימון מהביטוחים הפרטיים

ישראלים רבים כיום לא מסתפקים בביטוח שיש להם כביכול מקופות החולים והם רוצים לדעת שבבוא העת כאשר הם יהיו חולים או יזדקקו לטיפול מסוים, הם יוכלו לקבל את הטוב ביותר מהרפואה הפרטית. מה שהם עושים הם רוכשים ביטוח פרטי וכאשר במידה ותצטרכו מכשיר שמיעה מימון כמעט מלא יינתן מהם וגם כאן זה תלוי בפוליסה שלכם ובעלות החודשית שלו, כאשר זה יכול להשתנות בטווח די רחב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן