הדפסת פוסטרים

הדפסת פוסטרים

הדפסת פוסטרים
הדפסת פוסטרים

התהליך שהתבצע בשנות ה-2000

בזכות הטכנולוגיה והאינטרנט שהשתלטו על חיינו אנשים רבים נוטים לחשוב כאילו הדפסת פוסטרים היא שיטת פרסום שנעלמה מהעולם. ובכן היא הרבה פחות פופולרית ממה שהייתה בעבר זה נכון, אולם עדיין לא נעלמה מהעולם, אלא עברה שינויים שונים כדי להתאים את הפוסטרים ואופן התצוגה שלהם כיום בצורה שרלוונטית לעידן הנוכחי ולסוג האנשים הנוכחי. אם עד שנות ה-2000 הדפסת פוסטרים ופרסומן הייתה אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם אירועים ועסקים שונים, הרי שמתחילת שנות ה-2000 תחום זה עבר שינוי של ממש.

שינויים בעיצוב הפוסטר:

עיצוב הפוסטר הוא דבר קריטי והוא עבר שינוי דרסטי החל משנות האלפיים. מי מכם שיצא לו לראות סרטים ישנים וראה פוסטרים באותם סרטים (או אנשים בני 40+ שזוכרים היטב את שנות ה80 וה-90) יכולים לראות שהפוסטרים שהודפסו אז כוללים צבעים בוהקים, זוהרים וסגנון פרסומי שבו יש צבע אחד או שניים בולטים בדרך כלל. לאורך השנים, עם התפתחות מכונות הדפוס, עלויות ההדפסה וכן השינוי בתפיסה של הקהל לגבי חוויה ויזואלית פרסומית שהם רואים – החלו לייצר פוסטרים הכוללים פחות עומס של מידע עליהם, מסר שיווקי ברור וחד יותר וכן שילוב של תמונות ליצירת חוויה ושיתוף רגשי. הצבעים היום פחות בוהקים, פחות זוהרים, פחות מציקים לעין.

מה לכתוב בפוסטר והיכן מפרסמים אותו?

התוכן בפוסטר היום שונה מאשר בעבר. בעבר היו משתדלים לדחוס כמה שיותר מידע בתוך הפוסטר כיוון שאנשים היו מגיעים מרצונם אל הפוסטר, עומדים מולו, קוראים את התוכן והמידע ומחפשים אחריו. כיום לאנשים אין סבלנות ובעקבות ריבוי המסרים השיווקיים שאנשים גם ככה נחשפים אליהם מדי יום הם עוד פחות סבלניים להסתכל על פרסומות ומה לעשות – פוסטרים בעיני רבים נחשבים כפרסומת. הטקסטים בפוסטרים של היום קצרים יותר וכוללים רק את המידע שחשוב ומניעים אנשים לפעולה להתקשר לפרטים נוספים או להיכנס לאתר אינטרנט כלשהו. כיום הפוסטרים כוללים בדרך כלל גם QR CODE או הנעה לפעולה לעקוב בפייסבוק. אלו דברים שכמובן לא היו לפני 20 שנה ויותר. את הפוסטרים מפרסמים היום בעיקר בלוחות מודעות שמחוץ למרכולים, לוחות מודעות שמיועדים לפרסום פוסטרים וכן אזורים נוספים אחרים. חנויות בקניונים למשל עדיין משתמשות בהדפסת פוסטרים (בכמויות קטנות) לפרסום לוקאלי בתוך הקניון ועל ויטרינת החנות כדי לקדם מבצעים ואירועים הקשורים לחנות.

אילו עסקים משתמשים היום בשיטת הפרסום הזו של פוסטרים?

עדיין ישנם עסקים רבים שמשתמשים בהדפסת פוסטרים כדרך נפלאה לפרסום והגעה אל תודעת הציבור. אנו רואים זאת הרבה בקרב הציבור הדתי אך לא רק. אמנים, זמרים והופעות רבות מפורסמים בפוסטרים. ימים ואירועים מקומיים, הרשמות לקבוצות כדורגל מקומיות, פרסום הקאנטרי הקרוב ואפילו עסקים קטנים רבים כמעט מכל תחום מפרסמים פוסטרים. לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר להדפסת פוסטרים ופרסומם צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לרשותכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן