פתיחת סתימות בצנרת בעזרת הטכנולוגיה

פתיחת סתימות בצנרת בעזרת הטכנולוגיה

כמו כל תחום אחר, גם עולם האינסטלציה נהנה מטכנולוגיה מתקדמת במיוחד. יכול להיות שהטכנולוגיה הזו עד כדי כך מתקדמת שהיא תפתיע אתכם כמו שהיא מפתיעה רבים אחרים, אך למעשה כיום כל צוות ביובית משתמש בהם כמו גם אינסטלטורים רבים. זה בדיוק הזמן להכיר אותה.

למה צריך לבצע צילום צנרת?

עולם האינסטלציה באופן כללי נהנה ממגוון רחב של כלים מתקדמים במיוחד כאשר אפשר לציין את פעולת צילום הצנרת כמתקדמת ביותר. פעולה זו כיום מתבצעת בצורה הרבה יותר יעילה, מדויקת ומהירה ויש לה מגוון רחב של יתרונות שעליהן נדון בהמשך. צילום צנרת מתבקש בגלל שיש חשד לסתימה או שיש חשד לפיצוץ באחד מהחלקים שבה, כאשר לעתים אלו שורשים בביוב ומגוון רחב של בעיות כמו למשל גופה של חיה מתה שנכנסה לצינור. צילום צנרת היא פעולה מאוד מורכבת אך יחד עם הטכנולוגיה המתקדמת שהאינסטלטורים וצוותי הביובית משתמשים בה, היא קלה הרבה יותר.

פתיחת סתימות בצנרת בעזרת ביובית

המצלמה התרמית ששינתה את כללי המשחק

פתיחת סתימות בצנרת עם מצלמה תרמית שינתה לחלוטין את כל מה שהכרנו בתחום ובמקום לחצוב באספלט ולחפש היכן הבעיה, אפשר בקלות להשתמש במצלמה המתקדמת הזו ולפתור בעיות. המצלמה התרמית למעשה מבוססת על קליטת הקרינה, כאשר מדובר על הקרינה שכל גוף מוציא באופן טבעי. הקרינה יכולה לצאת ברמות משתנות מה שהמצלמה קולטת עם החיישנים שלה ומתרגמת את זה לצבעים על המסך. כך האינסטלטור יכול להבין איזה גוף חם יותר ואיזה פחות ומכאן להסיק היכן יש נזילה. למעשה המצלמה הזו שימושית במגוון רחב של מקומות כמו צה"ל ומשטרה בנוסף לכך.

כיצד אפשר לאתר סתימה עם מצלמה תרמית?

המצלמה התרמית יכולה להמחיש את הבדל הטמפרטורות בצינור מסוים כאשר מהיכן שהמים יוצאים, האינסטלטור יקלוט שיש ירידה משמעותית בטמפרטורה. כך אפשר לזהות היכן יש פיצוצים בצנרת ואפילו נזילות קטנות ייחשפו. כיצד אפשר למצוא סתימה? זיהוי סתימות בצנרת אפשרית בדיוק על אותו עיקרון, אפשר לראות היכן המים לא מתקדמים או היכן הם יותר מדוללים וכך להבין האם יש סתימה, ולא רק האם יש סתימה, אלא עד כמה היא גדולה ואיפה היא נמצאת בדיוק רב.

כיצד אפשר לפתוח את הסתימה?

פתיחת סתימות בצנרת היא פעולה מורכבת יותר מהאיתור שלהן ונשאלת השאלה איזה ציוד טכנולוגי מתקדם נכנס לתמונה כאן. כדי לפתוח את הסתימה כמובן שקודם כל יש צורך לזהות אותה וגם הפעולה הזו אינה פשוטה כמו שהיא נשמעת, אך כדי לפתוח אותה יש כלים אחרים כמו מצלמה רובוטית. מצלמה רובוטית יכולה לפתוח את הסתימה בלי בעיה כאשר מדובר על מצלמה קטנה שיכולה להיכנס לצינורות רבים, והיא גם יכולה לשלוח מיקום מדויק, היא יכולה לנסר או למשוך חלקים וכך הסתימה לא תעמוד בדרכה. כמובן שיש לה גם אפשרות לצרוב חלקי צנרת והיא יכולה גם להאיר ולבצע תצלומי תקריב וכו'.

יתרונות רבים לשילוב הטכנולוגיה

לשילוב הטכנולוגיה המתקדמת הזו בכל תחומי האינסטלציה יש מגוון רחב של יתרונות. קודם כל, בעזרת הציוד המתקדם הזה אנו יכולים למצוא סתימות ופיצוצים בצנרת בקלות רבה יותר כאשר המהירות לא רק הופכת את חווית הקריאה לצוות ביובית ליותר נעימה, אלא גם מוזילה עלויות. כאשר האינסטלטורים צריכים להקדיש פחות זמן למשימת הזיהוי והאיתור, אנו משלמים מאות שקלים ולעתים אלפי שקלים פחות. המחיר יהיה נמוך יותר גם בגלל שאין צורך לחצוב באדמה כדי לחשוף את הצנרת ולמצוא את התקלה כאשר הכל נעשה מרחוק באמצעות הציוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן