אמא, כך תשמרי על הילדים שלך במעלית

אמא, כך תשמרי על הילדים שלך במעלית

בטיחות – מעל הכל

כהורים, אנו רוצים להבטיח כי ילדנו יהיו בטוחים תמיד. הורים מבלים זמן רב בדאגה לילדיהם ובהבטחה כי שום דבר רע לא יקרה להם. כיוון שבטיחותם היא אחד הדברים החשובים ביותר, אנחנו משקיעים בה המון. החל מאבטחת הבית, עד מיגון נגד פעוטות – בטיחות ילדנו נמצאת כמעט בכל אספקט בחיינו. גם המעלית, שאולי נדמית ככלי מובן מאליו, חשוב לשמור על בטיחות הילדים. המעלית עלולה בסופו של דבר לפגוע בילדים, וחשוב לשמור על בטיחותם בשימוש במעלית.אחזקת מעליות

טיפים לשמירה על הילדים במעלית

  • חברת אחזקת מעליות איכותית – בראש ובראשונה חשוב לוודא כי החברה התומכת בתחזוקת המעלית בבניינכם היא חברה איכותית ומנוסה. אחזקת מעליות היא נקודה קריטית מבחינת בטיחות במעליות. ישנם אספקטים רבים לשמירה על מעלית בטוחה ותקינה אשר לא תהווה סכנה למשתמשים בה. חברת אחזקת מעליות אמינה ובעלת ניסיון תדע כיצד לשמור על המעליות, תוך התייחסות לשלל האספקטים הבטיחותיים.
  • מודעות לבטיחות אצל הילדים – יש לוודא כי הילדים מבינים כי המעלית עלולה להוות סכנה. יש להסביר להם על הדגשים השונים שעליהם לשים אליהם לב בעת השימוש במעלית. על כן, חשוב כי אתם תשימו לב ותכירו את שלל הדגשים בהתחלה. כדאי בכלליות לחנך אותם לשימוש מושכל ונכון במעלית, ולא להסתפק רק בהסבר כללי. תעלו איתם במעלית ותסבירו להם ממה יש להיזהר. כמובן שהדגש החשוב ביותר הוא דלתות המעלית. יש להסביר לילדים כי אסור לעמוד על המישור של דלתות המעלית, או לנסות לפתוח את המעלית כאשר הדלתות נסגרות. ילדים נוטים להשתולל, ועלולים לנסות למהר ולהספיק להיכנס למעלית נסגרת, או לחלופין למנוע את סגירתה הסופית עבור ילד אחר שמעוניין להיכנס. זה מסוכן ביותר, וחשוב להבהיר זאת להם. בנוסף, חשוב להסביר לילדים מה יש לעשות במידה והמעלית נתקעת. מומלץ לציין כי מעליות עלולות להתקע, וכי אין להילחץ במידה והדבר קורה. הראו להם את כפתור הבטיחות, והסבירו כיצד להשתמש בו.
  • בזמן נסיעה במעלית עם ילדים קטנים – גם כשאתם עם הילדים במעלית, חשוב לשים לב לשלל הדגשים הללו. וודאו כי אכן כל הילדים נכנסו אל תוך המעלית ולא מוציאים גפיים אל מישור הדלתות.
  • הוראות הנוגעות לילדים במעלית – שימו לב, ישנה הגבלה על הגיל ממנו ילדים יכולים להשתמש לבד במעלית. אין לאפשר לילד מתחת לגיל 14 להשתמש לבדו במעלית. אמנם המעלית לא דורשת תפעול מיוחד, אך הדבר חשוב ביותר. הן מבחינת בטיחות והן למקרה שהמעלית תתקע.

אחזקת מעליות תמנע תקלות

לסיכום, הדבר החשוב ביותר לשמירה על הבטיחות הוא כמובן תחזוקה נאותה של המעלית על מנת למנוע תקלות. כדאי לבחור בחברת אחזקת מעליות מנוסה ואיכותית, ולוודא כי מתבצעות ביקורות תדירות של המעלית. לא מומלץ לחסוך בנושא הזה, כיוון שהבטיחות שווה את הכסף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן