כך תתאימו לעצמכם עורך דין דיני משפחה

כך תתאימו לעצמכם עורך דין דיני משפחה

כאשר אנו עוברים תהליך גירושין, חשוב להיעזר בעורך הדין המתאים עבורנו

תהליך גירושין עלול להיות מורכב מבחינה משפטית וקשה מבחינה נפשית, ולכן נרצה להיעזר בעורך דין דיני משפחה המתאים ביותר עבורנו, אולם קשה לדעת מי מבין עורכי הדין הרבים בשוק הינו עורך הדין הנכון עבורנו, ועל אילו פרמטרים להסתכל כאשר אנו בוחרים בעורך דין אשר יטפל בתיק שלנו.

אז כיצד נוכל להתאים לעצמנו עורך דין דיני משפחה?

  • תחום ההתמחות של עורך הדין: עורך דין דיני משפחה עוסק בגירושין והיבטים שונים של ניהול המשפחה מבחינה משפטית. למרות שכל עורכי הדין לדיני משפחה הינם בעלי התמחות בגירושין, אנו רואים יותר ויותר עורכי דין המתמקדים בסוגי גירושין ספציפיים כגון גירושין בעקבות בגידה, גירושין בעקבות עזיבת הבית וכדומה. כאשר אנו בוחרים עורך דין דיני משפחה, חשוב שנבחר בעורך דין בעל ניסיון בגירושין מהסוג שאנו עוברים, כך שהוא יוכל לסייע לנו בצורה הטובה ביותר ולתת לנו ייעוץ והכוונה הנובעים מתוך ניסיון בתחום.
    עו"ד משפחה ורד לוי
  • מיקומו הגיאוגרפי: בעוד ישנם עו"ד משפחה טובים ביותר ברחבי הארץ, חשוב שלא נבחר בעורך דין דיני משפחה מרוחק מאתנו יתר על המידה. תהליך הגירושין כולל חתימה פיזית על מסמכים רבים וניהול ישיבות ודיונים רבים עם עורך הדין שלנו פנים אל פנים. כאשר אנו נעזרים בעורך דין דיני משפחה אשר משרדו ממוקם באזור קרוב יחסית למקום מגורינו, אנו מקלים על עצמנו בהגעה אליו או במפגש עמו מחוץ למשרד, ומבטיחים שתהליך הגירושין שלנו לא יפגע בשל חוסר היכולת שלנו לפגוש את עורך הדין בתדירות הנדרשת.
  • זמינות: עורך דין דיני משפחה מטפל בתהליך הגירושין בנושאים רבים, הדורשים ממנו להיות זמין אלינו ופנוי לטיפול בתיקנו בצורה יסודית ומעמיקה. כאשר אנו בוחרים עורך דין דיני משפחה, חשוב שנבחר בבעל מקצוע בעל הזמן הדרוש ללמידת המקרה שלנו, לניסוח כתב תביעה, לטיפול בהיבטים הבירוקרטיים של הגירושין וכמובן למענה על שאלות אשר עלולות לצוץ לנו במהלך הדרך. זמינותו של עורך הדין חשובה לא רק לטיפול מיטבי בתהליך הגירושין, אלא גם לתחושת הנוחות שלנו, כאשר רוב האנשים אינם מרגישים בנוח עם עורך דין דיני משפחה אשר אינו זמין אליהם, ולכן נרצה להימנע משכירת עורך דין שכזה.

בחירת עורך דין דיני משפחה נכון יכולה להשפיע על כל תהליך הגירושין

בחירת עורך הדין הנכון משפיעה לא רק על נוסח הסכם הגירושין הסופי, אלא גם על כל תהליך הגירושין, ועורך הדין שנבחר ישפיע על תחושותינו במהלך הגירושין, על היכולת שלנו להתמודד עם המצב, על אפשרויות הבחירה העומדות בפנינו בתהליך ועל היכולת שלנו להתעסק בנושאים אחרים מלבד הגירושין בתקופה זו, ולכן חשוב ביותר לבחור עורך דין דיני משפחה בקפידה ובהתאם לצרכינו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן