מדה מתפלסת חוץ

מדה מתפלסת חוץ

אחת המשימות הקשות ביותר בעולם הבנייה היא ליצור משטח רחב היקפים וישר לחלוטין. כדי ליצור מפלס אחיד יש מגוון רחב של שיטות אך אחת השיטות המובילות היא מדה מתפלסת. זה הזמן להבין מהי מדה מתפלסת ומתי היא שימושית גם מחוץ לבית, וכמובן מה היתרונות הרבים שהיא מעניקה.

מדה מתפלסת חוץ

מהי מדה מתפלסת ואיזו בעיה היא פותרת?

מדה מתפלסת חוץ ופנים יכולה לפתור את אחת הבעיות הכי קשות ומורכבות שיש בעולם הבניה ואפשר לומר גם עולם העיצוב: יצירת משטח ישר לחלוטין. יצירת משטח ישר לחלוטין אולי נדמית כמו פעולה די פשוטה ולמעשה יש עוד שיטות חוץ ממנה כדי לקבל משטח מאוזן לחלוטין, כמו למשל שימוש ביציקות בטון עם מכשירים כמו הליקופטר או מיישר בטון בלייזר וכן הלאה, אך החלקת בטון היא פעולה שלא תמיד נחוצה כי לא תמיד יש צורך ברצפת בטון ולא תמיד היא תהיה אפשרית ליישום, ובוודאי לא פשוטה. מדה מתפלסת היא חומר צמנטי שהרבה יותר נוח לעבודה, נוזלית מאוד לה יתרונות רבים.

מה היתרונות של מדה מתפלסת?

  • גם מדה מתפלסת חוץ וגם מדה מתפלסת שמיועדת לשימוש פנים היא חומר קל מאוד ליציקה. מדובר בחומר צמנטי נוזלי מאוד שלא כמו בטון, אינו עיסתי ומצריך שימוש במכשירים מתוחכמים כמו מיישר בטון בלייזר או הליקופטר, שהוא מכשיר עגול שמסתובב ואמור ליישר את הבטון בזמן רב. מדה מתפלסת תוך כמה דקות יכולה לכסות חדר שלם וגם כשמדובר בחלל גדול מאוד היא תעשה את העבודה במהירות וכך חוסכת זמן רב וגם עלויות.
  • באופן כללי מדה מתפלסת אינה חומר יקר כאשר גם סוגים שונים של מדה מתפלסת, בעיקר מדה מתפלסת לשימושי חוץ שתהיה חזקה יותר, לא יהיו יקרות כל כך ובוודאי לא ביחס לאפשרויות אחרות שקיימות. מדה מתפלסת מתייבשת מהר ועליה ניתן להתקין כל שכבה שרוצים ואפיל ציפוי אפוקסי, כך שהיא עמידה במיוחד לשימוש של כל חומר.
  • מדה מתפלסת מתאימה גם לשימוש חוץ ואפשר ליישם אותה בגגות, בחצרות ובמרפסות. מדה מתפלסת זו תהיה עמידה מאוד לגשם, לשמש חזקה ולדריכות מרובות יותר ממדה מתפלסת רגילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן