איך ניתן לקיים הסעות עם מטבח וסלון צמודים?

איך ניתן לקיים הסעות עם מטבח וסלון צמודים?

 

אם אתם זקוקים לשירותי הסעות למטרה מסוימת – בין אם ההסעה היא קבועה ובין אם היא חד פעמית, לא פעם עולה אתגר מעניין למדי. יש לא מעט אנשים, אשר היו שמחים לקבל שירותי הסעות, ביחד עם המטבח ועם הסלון שלהם, או עם פריטים מרכזיים מתוכם. מדובר על אנשים שחשים בנוח במיוחד בתוך הבית שלהם ומתקשים להתנתק מהנוחיות שלו. אמנם כיום לא נוכל להעביר את כל המטבח והסלון שלכם ברכב ההסעות, אבל יש לא מעט אפשרויות דומות ומרתקות.

הסעות עם מטבח וסלוןבאדיבות אור בוס- חברת ההסעות שלך

כמה שירותי הסעות מסקרנים

  • אוכל ושתיה – במידה ואתם נהנים מהגישה שי שלכם למקרר במטבח שלכם, אתם מוזמנים להזמין שירותי הסעות VIP. בהסעות הללו, יש לכם אפשרות להזמין משקאות וכיבוד קל (לא ארוחות כבדות כי בכל זאת – אנחנו באמצע נסיעה) וליהנות מהם במהלך הנסיעה. כך, גם אם מדובר על נסיעה ארוכה ברחבי הארץ – אתם לא שבעים או צמאים אפילו לרגע אחד, וכמובן שרמת האוכל שמוגש היא גבוהה מאד.
  • ומה עם הסלון? – נכון שקשה לתאר רכבי הסעות שכוללים סלון צמוד, אבל אם חושבים על הסלון במובן של מתחם נוח במיוחד, שאפשר להתפנק על הספות והכורסאות שלו, הרי שניתן למצוא רכבי הסעות שיענו לדרישות שלכם. כיום, רכבי ההסעות הפרטיות מצוידים בכסאות ישיבה נוחים, עם ריפוד יוקרתי, כולל אפשרות לשנות את המשענת ולקבל תמיכה לרגליים.
  • ומה עם הפרטיות? – פרטיות כמו שיש לכם בסלון שלכם לא תוכלו לקבל בשום מקום אחר? לא בהכרח! אפשר להזמין הסעות פרטיות גם לקבוצה קטנה. אתם תהיו לבדכם במיניבוס או באוטובוס, ותוכלו ליהנות מפרטיות מלאה לאן שלא תיסעו.

השירות שנותן לכם הכל

כפי שאתם רואים, שירותי ההסעות הפרטיות, מאפשרים לכם ממש לנסוע ביחד עם המטבח והסלון שלכם – גם אם לא במובן המילולי של המילה, הרי שאתם לא תרגישו ולו לרגע אחד, כאילו אתם יצאתם מהבית שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן