פינוי בינוי בירושלים – לנצל את כל האפשרויות

פינוי בינוי בירושלים – לנצל את כל האפשרויות

תכנית פינוי בינוי היא אחותה הצעירה של תכנית תמ"א 38, אם כי תכנית זו מגיעה יותר ממקום של התחדשות עירונית ופחות מהמקום של חיזוק מבנים. פינוי בינוי בירושלים היא תכנית המיועדת למבנים המיושנים ברחבי ירושלים, במסגרתה מבוצעת הריסה של המבנה ובנייתו מחדש על פי סטנדרטים מודרניים, גם בהיבט של חיזוק מבנים לרעידות אדמה, אך גם בהיבט של עיצוב ותכנון ועמידה ברגולציות חדשות כדוגמת חובת ממ"ד בכל דירה.

מהלך מאתגר בכל היבט אפשרי

היישום של פינוי בינוי בירושלים יכול להיות מאוד מאתגר, החל מהשלב של גיוס כלל הדיירים לטובת המהלך – מהלך שכרוך בפינוי הדירה לתקופה שיכולה להימשך חודשים ושנים עד לסיום הפרויקט, וכלה בשלב של ניצול מיטבי ומרבי של האפשרויות שמספקת התכנית מבלי לפספס דבר. כך למשל, אי היכרות עם תנאי התכנית עלולה להוביל לכך שהבניין יעבור תהליך מפרך של הריסה ובנייה מחדש אך לא יכלול חניות פרטיות לדיירי הבניין, על אף שזהו סעיף ספציפי שמאושר במסגרת פינוי בינוי בירושלים.

התחדשות עירונים בירושלים

חברה מקצועית שתבטיח לכם תוצאות מקסימליות

על מנת להבטיח שבתהליך שאתם עוברים, תוכלו ליהנות מכל פירותיה של תכנית פינוי בינוי בירושלים, ועל מנת להבטיח שאתם עושים את הדברים נכון וללא טעויות שיכולות לעלות כסף רב, ההמלצה הגורפת היא לעבור את התהליך בליווי של חברה מקצועית המתמחה בעולם של התחדשות עירונית ופינוי בינוי, וספציפית בעיר ירושלים. חברה מקצועית כזאת תספק לכם את כל השירותים הנדרשים על מנת להתמודד עם דיירים סרבנים, למצוא פתרונות דיור חלופיים לדיירי הבניין לאורך תהליך הבנייה, לגיבוש תכניות הבנייה תוך ניצול מרבי של האפשרויות ולמקסום האימפקט של התכנית על התוצאה הסופית, בתוך מגבלות התקציב שמוגדרות על פי זכויות הבנייה המוענקות למבנה לטובת הקבלן המבצע.

בחירת החברה המתאימה לכם לפרויקט פינוי בינוי בירושלים

כיום פועלות בישראל עשרות חברות מקצועיות כאלה, ורק בודדות מהן יודעות להציע את שירותיהן בצורה אפקטיבית עבור פרויקטים של פינוי בינוי בירושלים. במסגרת תהליך הבחירה של החברה המתאימה לכם, אתם רוצים לבחון שורה של אלמנטים ובראש ובראשונה את האיתנות של החברה, את הניסיון שלה ואת היסטוריית הפרויקטים שלה, אבל אתם גם רוצים לוודא שמדובר בחברה המתמחה בתכנית פינוי בינוי ספציפית בעיר ירושלים, מכירה את ערוצי העבודה מול עיריית ירושלים ומתמחה בקריטריונים הייחודיים של העיר ירושלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן