ברזים למטבח בעלות סמלית

ברזים למטבח בעלות סמלית

מצד אחד כולנו רוצים ליהנות מאסתטיקה מושלמת ובמקביל אנו מעוניינים במוצרים פרקטיים שישמשו אותנו באופן הטוב ביותר. מצד שני, כמעט כולנו נדרשים להקפיד על רמת הוצאות סבירה ולמעשה גם חלק בלתי מבוטל מהאנשים שמשתייכים אל העשירון העליון לא רוצים להיגרר להוצאות גבוהות מדי שלא לצורך, בין אם מדובר במוצרים שעלותם אלפי שקלים ובין אם מדובר בפריטים שמחירם נמוך מלכתחילה. דוגמה מצוינת לכך הם ברזים למטבח – מוצר שאין שום סיבה לשלם עליו סכומים מופרזים שכן ניתן למצוא ברזים איכותיים ויפים גם בעלות סמלית.

ברזים למטבח

 

לא מתפשרים על עמידות

למרות הרצון המוצדק לא לשלם מחיר גבוה מדי עבור ברזים, כדאי לזכור שלצד העלות חשוב לבחון גם את התועלת, שהרי בסופו של דבר מה שהופך עסקה למשתלמת הוא לא יחס העלות-תועלת. בכל הקשור אל ברזים למטבח תועלת גבוהה היא בעיקר רמת עמידות גבוהה כך שלא נצטרך להחליף את הברזים במטבח לעתים קרובות. ברז איכותי הוא כזה שאין בו נזילות ולא מתפתחת בו חלודה, גם אם הוא נמצא בשימוש אינטנסיבי.

 

מחירים ומותגים – ברזי מטבח

אחת הסיבות העיקריות שמובילות לברז מטבח עם מחיר גבוה היא היותו שייך למותג מסוים. כדאי לדעת כי גם ברזים "פשוטים" יותר, שלא עומד מאחוריהם מותג בעל שם, נהנים מעמידות גבוהה ואיכות טובה, כך שגם בתחום זה אין סיבה אמיתית לשלם יותר רק כדי לקבל מוצר בעל שם מרשים.

 

האם כדאי להשקיע בעיצוב?

כל אחד אוהב להשקיע בדברים יפים. דבר זה תקף גם לגבי ברזים למטבח. חשוב לדעת שכיום ניתן למצוא ברזים למטבח בעלי מראה מרשים במחיר סביר. יש כל מיני רמות מחיר וכל אחד יכול ליהנות מברז מעוצב באופן מרשים   המתאים לחזות הכוללת של מטבח ביתו ולשלם עבור אותו הברז מחיר סביר. אמנם תמיד ניתן למצוא ברזים יוקרתיים ומיוחדים שעוצבו על ידי מעצבים מובילים, ובפרט כאלה מחו"ל, אבל חשוב לקחת בחשבון שבדרך כלל ברזים אלו יקרים מאוד ולכן חשוב לעשות את השיקול הנכון לכם.

 

לסיכום, נכון להיום כל אחד יכול למצוא ברזים מרשימים למטבח ביתו בעלויות המתאימות לתקציב עליו החליט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן