סובלת מנשירת שיער? פאות להשלמת המראה יכולות לעזור

סובלת מנשירת שיער? פאות להשלמת המראה יכולות לעזור

הרבה נשים בגיל הזהב סובלות מנשירת שיער. זו תופעה מוכרת שנובעת בין היתר מסיבות רפואיות, מחולשה של זקיקי השערות וגם מנטייה גנטית. יחד עם זאת, היום כבר לא חייבים לסבול מפגיעה בדימוי העצמי בגלל נשירה מן הסוג הזה. הפתרון האופטימאלי להשלמת המראה יכול להיות חבישת פאות ויש לו כמה יתרונות משמעותיים:

פאותא. התאמה אישית – לא חייבים להסתפק בדגמים גנריים ואפשר לבצע התאמה אישית של כיסויי ראש. ההתאמה מבוססת על תווי הפנים, קוטר ומבנה הקרקפת וכמובן טעם אישי. התאמה מבטיחה שימוש בכיסויי ראש לאורך זמן והיא מיועדת גם לנשים מבוגרות וצעירות. בנוסף, במגזר הדתי והחרדי משתמשים בהתאמה מן הסוג הזה על מנת לכסות את השיער לצרכי צניעות.

ב. חומרי גלם איכותיים – מגוון רחב של חומרי גלם איכותיים משמשים לשזירת פאות ברמה גבוהה. חומרי הגלם נבחרים בקפידה ומיובאים לישראל על ידי חברות מנוסות שעוסקות בתחום. השימוש בחומרי גלם איכותיים לא תמיד בא לידי ביטוי במחיר, כי יש תחרות גדולה שפועלת לטובת הלקוחות. הסוד הוא לבחור מוצר איכותי ולבדוק מאילו חומרי גלם הוא עשוי.

ג. מינימום תחזוקה – אין צורך בשום סוג של תחזוקה על מנת לשמור על מראה שיער מטופח. אפשר לרכוש כיסויי ראש מחומרים איכותיים ולהסתפק בניקיון תקופתי והקפדה על הוראות היצרן.

איפה מעצבים פאות בהתאמה אישית?

כמובן שהדרך היחידה לנצל את היתרונות של פאות היא לפנות לאנשי מקצוע שעוסקים בתחום. כדאי לקבל המלצות על מכוני עיצוב שיער, להגיע לפגישת היכרות אישית ולראות מקרוב את ההבדלים בין הדגמים והסוגים. באותה הזדמנות אפשר לשאול על סוגי שיער המשמשים לשזירת כיסויי ראש ולשמוע חוות דעת אמינה. העיצוב עצמו אורך זמן קצר וניתן לחזור לשגרה עם מראה שיער מחמיא ועשיר כבר בתוך ימים ספורים בלבד.

לסיכום, נשירת שיער היא תופעה שמטרידה נשים רבות והיא נפוצה בעיקר בגיל הזהב. הפתרון המומלץ הוא התאמה אישית של פאות ושימוש בחומרי גלם איכותיים, שיבטיחו שביעות רצון ומינימום מאמצים לצרכי תחזוקה וניקיון.

המאמר באדיבות פאות רמי (wigsrami.co.il)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן