בעל עסק? כך תבחר מכונת שטיפה לעסק שלך!

בעל עסק? כך תבחר מכונת שטיפה לעסק שלך!

עסקים רבים מתלבטים, האם לרכוש מכונות שטיפה לעסק שלהם, או להזמין חברת נקיון שתעשה עבורם את העבודה. ובכן, מכונות שטיפה לעסק אינן עוד מכונות מסורבלות, שמצריכות הכשרה מקצועית בהפעלתן. מכונות שטיפה כיום הן מאד קלות ופשוטות להפעלה על ידי כל אחד, והן אינן תופסות מקום איחסון גדול והן מאד אסתטיות. הנקיון המושג באמצעות מכונות שטיפה יעילות ויסודיות, ואין שום צורך בהזמנת חברה חיצונית, כדי לבצע את עבודת ניקוי הריצפה עבור העסק שלכם.

בחירת מכונות שטיפה

הרעיון הכללי הוא לבחור מכונת שטיפה, שתהיה מותאמת לצרכים שלכם. בשוק יש כיום מכונות שטיפה ביתיות, ומכונות שטיפה תעשייתיות, המותאמות לצרכים שונים, ויש לבחור את זו שמתאימה לכם בדיוק. יש מכונות שמבצעות שאיבה וקרצוף בו זמנית, ויש מכונות שרק שוטפות את הריצפה.

מבין  מכונות השטיפה ניתן למנות כמה סוגים:

  • מכונות שטיפה חשמליות המחוברות לזרם החשמל
  • מכונות שטיפה נטענות היכולות לעבוד לפרק זמן ארוך ללא חיבור לחשמל
  • מכונות שטיפה רגילות המוסעות על הריצפה
  • מכונות שטיפה רכובות שנוהגים בהן כמו ברכב קטן

סוגים אלה של מכונות שטיפה מגיעים במבחר דגמים, וכולם מאושרים על ידי מכון התקנים הישראלי, לכולן שירות מקומי ותמיכה בכל תקלה, וכן חלקי חילוף ומטענים (מצברים) להחלפה.

מכונות שטיפה לסוגי ריצפה שונים

בנוסף לחלוקת הסוגים השונים של מוכנות שטיפה, ניתן להתאים את המכונה לסוג הריצפה שאותה היא צריכה לשטוף, וזאת על ידי מבחר מגוון של חומרי ניקוי וייבוש, המותאמים לסוגים שונים של ריצוף. יש חומרים המתאימים לרצפת בלטות בטון, ויש המותאמים לרצפות אריחי רצפה ביתיות רגילות, יש המותאמים למשטחי בטון, ויש המותאמים לרצפות עדינות, כמו שיש או ריצפות עץ מסוגים שונים.

מכונות שטיפה – הבחירה הנכונה

כדי לבחור נכון את מכונת השטיפה עבור הצרכים שלכם, מומלץ להתייעץ עם חברה המשווקת מכונות שטיפה, כדי להבין את ההיצע ואת המחירים השונים. יש מכונות היודעות לעשות פעולות משולבות של קרצוף ושאיבה, המעניקות לריצפה שלכם מראה נקי ומבריק בפעולה אחת. מכונות אלה משווקות גם לצרכים מוסדיים ותעשייתיים, וגם בדגמים המותאמים לבתים, משרדים ומשטחים יותר קטנים.

הבחירה הנכונה של מכונות שטיפה איננה מסתיימת בבחירת המכונה המתאימה לכם, אלא בידיעה כי החברה המשווקת נותנת לכם שירות לאורך כל הדרך בכל הנוגע לתקלות, חלקי חילוף וכדומה. כדי למצוא את המכונה הנכונה עבורכם, כנסו לאינטרנט ובדקו את החברות השונות, המייבאות ומשווקות מכונות שטיפה ואת כל יתר מכונות הנקיון הקיימות, על מנת לצייד את העסק שלכם בכל הדרוש לנקיון, כולל חומרי הניקוי הנכונים והמתאימים לכל מכונה.

בחירת מכונות שטיפה היא בחירת השירות, שתקבלו מהחברה המשווקת אותן. וודאו כי לחברה המשווקת יש רקורד בשירות מעולה, ותוכלו להיות שקטים לגבי נקיון העסק שלכם.

פוסט אורח באדיבותם הרבה  של חברת המבריק המקורי המשווקת מכונות שטיפה. לאתר של המבריק המקורי לחץ כאן

1

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן