איך בוחרים בעל מקצוע להרחקת יונים?

איך בוחרים בעל מקצוע להרחקת יונים?

בחירת בעל מקצוע היא תמיד עניין חשוב ומורכב, אבל יש תחומים שבהם ניתן לראות בבירור את ההבדלים בין נותני שירותים. אחד התחומים הללו שייך באופן כללי לתחום ההדברה – אך ספציפית יותר מדובר על בעלי מקצוע שמתמחים בהרחקת בעלי כנף ובעיקר יונים.

בחירה נכונה של בעל מקצוע עבור הרחקת יונים צריכה לפיכך להישען על מספר כללי מפתח חשובים מאוד:

א. רכישת ניסיון מהשטח – בעל מקצוע שירחיק יונים בוחרים רק לפי ניסיון שנרכש מהשטח. יש כמובן משמעות מסוימת להכשרה, אך אין תחליף לניסיון. אם רוצים שהשיטה של ההרחקה תעבוד ושהיונים יפסיקו לפגוע באיכות החיים של הלקוחות, צריך לבדוק מה מספר שנות הניסיון של בעלי המקצוע והאם הוא רלוונטי עבור סוג המבנה שבו מתכוונים לבצע את הפעולה.

ב. היתרים של משרד העבודה – יונים מגיעות מטבע הדברים למקומות גבוהים. אם רוצים להגיע למקום הקינון של היונה, צריך למקם גם את אמצעי ההרחקה גבוה. את זה עושים בעזרת עבודה בסנפלינג, שימוש בסולמות או הפעלת במות הרמה – אך תחת היתרים של משרד העבודה.

ג. אחריות – הבעיה עם הרחקת יונים היא שמדובר על פעולה שאת התוצאות האמיתיות שלה אפשר לראות רק אחרי כמה ימים, שבועות או אפילו חודשים. לכן, את בעלי המקצוע בוחרים בין היתר לפי תקופת האחריות שאותה הם מוכנים לתת. ככל שתקופת האחריות ארוכה יותר, כך עולה הסיכוי שמדובר על בעל מקצוע אמין ומנוסה.

ממי מקבלים המלצות על בעלי מקצוע?

עוד דרך טובה לבחור בעל מקצוע בתחום של הרחקת יונים היא לקבל המלצות. את ההמלצות הכי טוב לאסוף מגורמים אובייקטיביים, כמו למשל חברים ובני משפחה. אם רוצים, אפשר גם לשאול שכנים על בעלי מקצוע שהם מכירים ועל שביעות הרצון שלהם מהשירות.

במידה ולא מכירים באופן אישי מישהו שיכול להמליץ על שירותי הרחקת יונים, ניתן להרחיב את החיפוש בעזרת האינטרנט. כאן הדגש הוא על איסוף המלצות מרשתות חברתיות, אתרים וכמובן פורומים מקצועיים שעוסקים בנושא ויש בהם מידע מעודכן ורלוונטי ללקוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן