עו"ד גירושין – למה דווקא במודיעין?

עו"ד גירושין – למה דווקא במודיעין?

עו"ד גירושין מתמחה בדיני משפחה ויכול ללוות בני זוג גם טרם פנייה לבית הדין הרבני. למרות שאין לו סמכויות בבית הדין הרבני, עורך דין גירושין הוא נכון להיום הגורם האובייקטיבי היחיד שמכיר את לשון החוק ובקיא בפסקי דין תקדימיים. עם זאת, בני זוג רבים שואלים את עצמם כיצד עליהם לבחור עורך דין גירושין ומה הם צריכים לבדוק.

הנה למשל כמה סיבות שמבהירות למה כדאי לבחור עו"ד גירושין במודיעין:

א. קרבה לאזור המרכז – שירותי עו"ד גירושין במודיעין מתאימים בראש ובראשונה למי שגר באזור. מלבד תושבי מודיעין עצמה שגדלה בקצב מדהים, שירותי עורך הדין יכולים לסייע לתושבי ירושלים וכל מחוז המרכז והשפלה. הקרבה לאזור המרכז מקלה על לקוחות שרוצים לתאם שירותי ייעוץ של עורך הדין וצפויה לחסוך להם בעתיד זמן ומאמץ.

עו

ב. מחירים נוחיםעו"ד גירושין במודיעין גובה בדרך כלל מחירים נוחים יותר בהשוואה לעורכי דין בתל אביב, ברמת גן או בגוש דן. המחירים הנוחים מהווים יתרון משמעותי של עורך הדין ומאפשרים לו להשיג לקוחות חדשים.

ג. קבלת המלצות – קל יותר לקבל המלצות על עורך דין ספציפי באזור מתן שירות מסוים מאשר להתחיל לקרוא חוות דעת על אנשי מקצוע בפריסה ארצית. במילים אחרות, ככל שממקדים את החיפוש באזור מדויק יותר, כך ניתן לאסוף יותר המלצות אובייקטיביות. מהבחינה הזו אין שום סיבה לוותר על שאר היתרונות של עו"ד גירושין במודיעין ולהפוך אותו לחלק בלתי נפרד מהליך הפרידה.

תפקידו של עורך דין גירושין

כמובן שכל עו"ד גירושין במודיעין מבצע את תפקידו באותה צורה כמו עורכי דין בערים אחרות בארץ. חשוב למשל שעורך הדין יהיה מנוסה, שיכיר את פסקי הדין הרלוונטיים לנסיבות המונחות בפניו ושבמידת הצורך הוא יידע מה להמליץ לבני הזוג.

בנוסף, מומלץ לוודא שעורך הדין מחזיק בהכשרה כמגשר. כך ניתן לפנות לעורך הדין עוד לפני שמתחילים הגירושין עצמם ולברר על גישור מחוץ לכתלי בית המשפט. הגישור חוסך זמן יקר ולעיתים הוא אפילו מונע את פירוק התא המשפחתי המשותף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן