הכל על כיור אחד שהוא שניים

הכל על כיור אחד שהוא שניים

בטח יצא לכם לראות לא פעם בחייכם שני כיורים במטבח. שני הכיורים אינם נובעים מרצון לשבור את מגבלות העיצוב הבנאליות אלא כדי להכשיר את המטבח ולהפוך אותו לכשר לפי ההלכה. הבעיה היא שהעיצוב הזה לא מתאים לאנשים רבים וגם מבחינה פרקטית לא קל ליישם אותו במטבחים קטנים. כיור מחולק הוא הדבר שאתם מחפשים ובמאמר זה נרחיב עליו את כל מה שצריך לדעת.

כיורי נירוסטה

למה להשתמש בכיור כפול?

כיור כפול הוא למעשה כיור רגיל, גדול יותר מכיור נורמלי בדרך כלל, שמתחלק לשניים. עצם העובדה שהוא מתחלק לשניים נותן את האפשרות לשמור בשר וחלב וכך למעשה לשמור על הכשרות שלו. יש הרבה סוגי כיורים שניתן לבחור למטבח ואת רובם אפשר להפוך לכיור אחד שהוא למעשה שני כיורים שונים למטרות אלו. הכיור הכפול נהוג לשימוש בדרך כלל לשומרי כשרות אך יש גם משפחות שיעדיפו אותו בגלל שהוא נוח יותר.

כיורי נירוסטה >>

כל מה שצריך לדעת כל כיור כפול

  • ברגע שיש כיור כפול כזה, ניתן להשרות מאכלים מסוימים במים או לשטוף ירקות בצד אחד, בעוד הצד השני יהיה פנוי. זה יתרון משמעותי גם לאנשים שלא שומרים כשרות כאשר העיצוב של הכיור בכל מקרה יהיה עדין וישתלב הרבה יותר טוב מאשר כיור כפול.
  • אפשר גם לשטוף כלים בצד אחד של הכיור ובצד השני למלא איתו מים בסיר או כל פעולת בישול אחרת. הבעיה בכיור רגיל היא שהכלים שמלאים בסבון יכולים ללכלך את שאר הכלים ובכיור כזה הבעיה הזו נפתרת בצורה אלגנטית ומעוצבת במיוחד.
  • כיור כפול תופס פחות מקום חרף גודלו הרב יותר. שני כיורים במטבח יהיו הרבה יותר בעייתיים כיוון שרוב המטבחים בימינו מצטמצמים מעט בגלל מחירי הדיור שמביאים משפחות רבות, בדרך כלל זוגות צעירים, למטבחים קטנים יותר ובכך גם מקום עבודה קטן יותר במטבח.
  • הכיור הכפול יכול להיות מנירוסטה אך יש גם כיורים מגרניט. לא מכל חומר אפשר ליצור כיור כפול איכותי אך את המידע הזה תוכלו לקבל רק בחנויות ובאולמות התצוגה שיראו לכם כיצד הכיורים יכולים להשתלב בביתכם ומה דורשת ההתקנה שלהם. כך תוכלו גם לחסוך את התקנת הצנרת הנוספת לכיור השני.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן