ומי ולמה מבצע התזת חול

ומי ולמה מבצע התזת חול

שיטת הניקוי המועילה ביותר

יש הרבה שיטות ניקוי שאנו משתמשים בהם יום יום אך התזת חול היא אחת השיטות הכי טובות שמשומשות במקרים ספציפיים ביותר. לא כל מוצר ניתן לנקות באמצעו תהשיטה הזו אך כשההתזה אפשרית, הניקוי שמתקבל קרוב לשלמות. ניקוי חול אפשרי באמצעות שימוש במכשירים מיוחדים כאשר במהלך הפעולה מותז חול במהירות גבוהה מאוד אל עבר משטח מסוים כאשר אפשר להסיר חלודה וכתמים עיקשים. יש כתמי שמן וגריז, כתמים שנוצרו ממזון או כתמים שכבר שנים קיימים בגלל עוד שכבה ועוד שכבה שהצטברו עם השנים. החול יצליח להסיר אותם על ידי כך שהוא נכנס מתחתם ופשוט מסלק אותם מפני השטח ממש כמו שהוא עושה כנגד חלודה.

מי ולמה מבצע התזת חול?

 

  • חברו תרבות מבצעות התזת חול לניקוי של מכשירים ומכונות שיש להם במפעל או בעסק. במפעלים רוב המכשירים עשויים ממתכות כבדות וקשות שבכל מקרה קשה מאוד לנקות בכל שיטה אחרת. אם תיקחו סקוטש ותתחילו לנקות תראו שגם שבוע שלם לא יעזור לכם להשיג את הניקיון המבוקש. התזת חול יכול להיות בכל מקום כיוון שאפשר לבצע אותה עם אקדח וכך אפשר לשמר ולשפר את המכונות הללו כדי להסיר חלודה או כתמים בעייתיים.
  • התזת חול מתבצעת גם לרהיטי גינה. למעשה מדור על הפעולה הכי נפוצה המגזר הפרטי כאשר בעיקר ריהוט גן הוא זה שמוכתם ומפתח חלודה במהלך השנים. אין צורך להביא את הריהוט לבית המלאכה כיוון שאקדח שמנקה באמצעות חול יכול להגיע עד לגינה ולהסיר חלודה מהשער, מהספסל שעשוי מברזל או מהשולחן שנמצא כל היום בחוץ והשמש כבר אכלה למחצה.

לנקות אבן ושיש

 

ניקוי חול מתבצע גם למוצרים מאבן ולא רק למתכות. ניתן לנקות חומות וריהוט שעשוי מבטון מוחלק וגם משיש וכך לקבל ניקיון איכותי גם למוצרים אלו שאף שיטת ניקוי אחרת לא תהיה מועילה. בצורה כזו אפשר לנקות מוצרים רבים מקברים, כדי לשמור על העמידות שלהם ולשמר אותם לארוך זמן וגם חומות בבתים, פסלים מאבן ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן