מהן שאיבות ביוב מקצועיות?

מהן שאיבות ביוב מקצועיות?

שאיבות מקצועיות כוללות שימוש בציוד מתקדם לטובת טיפול בכל סוגי הביוב והשופכין. מי ביוב מורכבים בדרך כלל מתערובת של נוזלים, צואה, שפכים, לכלוך, ניירות טואלט ושאריות אוכל. התוצאה היא לעיתים קרובות סתימות בצנרת, והדרך היחידה לשחרר אותן היא באמצעות שאיבה מאסיבית.שאיבות ביוב מקצועיות

יש כמה תנאים שקובעים את רמת המקצועיות של קבלני ביוב:

א. היכרות עם הגורמים להצפות ביוב – לא ניתן לבצע שאיבה מקצועית בלי להכיר את רשימת הגורמים הנפוצים שעלולים להביא להצפות. בין היתר, אנשי מקצוע בתחום השאיבות נדרשים לזהות האם מדובר על חסימה בצינורות ביתיים או חיצוניים, מסתימה בגלל חדירת שורשי עצים או זריקת מוצקים לאסלה וכן הלאה.

ב. שימוש בציוד משוכלל לאיתור סתימות – השאיבה בפועל מתבצעת רק לאחר שימוש בציוד משוכלל לטובת איתור הסתימה. בעזרת ציוד חדיש שכולל מצלמות ניתן לגלות את מיקום התקלה בתוך הצנרת ואת המרכיב החוסם. בנוסף, הצילום מאפשר לפתוח את הסתימה על ידי טיפול מקומי והוא חוסך נזק למבנה ולתשתית.

ג. שאיבות ביוב מבורות ספיגה, רקב ודלק – שימוש מקצועי בביובית מאפשר שאיבה של מי שופכין ונוזלים מתוך בורות ספיגה, רקב ודלק. השאיבה מבוצעת גם במקרי חירום של הצפות וגם כחלק מהתחזוקה השוטפת. כמו כן, ניתן להיעזר בביובית על מנת לבצע שאיבות ביוב  בבית פרטי, במפעלים ומחסנים ועוד.

כך תמצאו קבלני ביוב מקצועיים

לא כדאי להתפשר על רמת המקצועיות של שירותי שאיבות ביוב. רק בעזרת הזמנת קבלני ביוב מקצועיים ניתן לטפל בכל סוגי הסתימות, לחזור לשגרה במהירות ולמנוע נזקים חמורים לציוד ולרכוש האישי. הדרך למצוא קבלני ביוב מקצועיים היא להשתמש בלקוחות קודמים ולא להתבייש ליצור איתם קשר טלפוני כדי לשאול על הניסיון, הרקע וההסמכה.

משתלם יותר להזמין קבלני ביוב מקצועיים מאשר לנסות לפתוח את הסתימה לבד. מעבר לכך, שאיבות ביוב מתבצעות גם במקרים של הצפות קשות במיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן