ניקוי בהתזת מים

ניקוי בהתזת מים

כיום ישנן שיטות רבות לניקוי משטחים עדינים או גסים בצורה יסודית ויעילה

השיטות המודרניות לניקוי מאפשרות לנו ליהנות ממבנים נקיים לאורך שנים, היות והן מאפשרות הסרה של לכלוך קשה מכל משטח באופן יסודי, אך כזה שאינו פוגע במשטח עליו אנו עובדים. אחת השיטות המועילות ביותר עבורנו הינה ניקוי בהתזת מים, אשר בשנים האחרונות הולך ותופס תאוצה כאשר יותר ויותר אנשים בוחרים בשיטה זו לשם ניקוי משטחים שונים בביתם.

ניקוי בהתזה מים

אז מה כדאי לדעת על ניקוי בהתזת מים?

  • כיצד זה פועל: ניקוי בהתזת מים הינה שיטת ניקוי בה מתיזים מים בלחץ גבוה על משטחים שונים בכדי לנקותם באופן יסודי. שיטה זו מאפשרת הגעה לכל החריצים הקטנים ביותר שנמצאים על המשטח, הוצאה של הלכלוך הקיים בהם ושמירה על שלמות המשטח עצמו. לעיתים, שיטה זו משולבת יחד עם התזת חול בלחץ גבוה בכדי להגיע לרמת ניקוי מקסימאלית, כאשר השימוש במים מונע את התחממות המשטח.
  • לאיזה משטח זה מתאים: כיום משתמשים בשיטות ניקוי בהתזה של חומרים שונים בלחץ גבוה על משטחים שונים. ניקוי בהתזת מים נחשב לשיטת ניקוי עדינה במיוחד, גם כאשר משלבים בפעולה התזת חול, ולכן היא מתאימה למשטחים עדינים יחסית כגון משטחי שיש, משטחים חיצוניים אשר אינם מלוכלכים במיוחד ועוד.
  • מחיר: המחיר של ניקוי בהתזת מים תלוי בעיקר בגודל המשטח אותו נרצה לנקות, ולכן הוא מוצע על ידי כל חברה על פי מטר מרובע. למרות האמור, שימוש בשיטות נוספות כגון התזת חול יחד עם התזת המים עלולה להעלות את מחיר הפעולה, ומומלץ להתייעץ עם כמה חברות בטרם בחירת החברה לביצוע הניקוי.

ניקוי בהתזת מים יכול להיות רלוונטי לכל מי שמעוניין לשמור על ביתו נקי ביותר

ניקוי בהתזת מים הינו שיטת ניקוי יעילה ביותר למשטחים רבים- עדינים וגסים כאחד. השיטה מאפשרת לנו לשמור על רמת ניקיון גבוהה ביותר של הרצפות בבית וכן רצפות במרפסות, וליהנות מבית נקי לאורך זמן כאשר הניקוי אינו פוגע במרצפות כך שניתן לשמר אותן במשך שנים ארוכות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן