המדריך לרכישת חומרי בניין איכותיים

המדריך לרכישת חומרי בניין איכותיים

חומרי גלם איכותיים ומתאימים

כשרוצים לבנות בבית או בעסק יש צורך בחומרי בניין מתאימים. חומרי הגלם הם אל ושיקבעו מה תהיה איכות הבנייה ולמרות שזה נראה פשוט מאוד לבחור, הבחירה צריכה להיות שקולה ומעמיקה בסוג חומרים מתאים וממקום אמין ומוכר. הקנייה אינה קנייה פזיזה וצריכה להיות מלווה בתכנון מראש מה צריך לקנות כאשר יש מספר חנויות לחומרי בנין שבהם כדאי לבדוק כדי לבצע סקר שוק מעמיק גם לגבי המחירים והשוואה בין המוצרים שמציעים לנו בכל אחד מהם.

<< חומרי גידור עבור גדות לגינה היכנסו כעת >>

גדרות לגינה
גדרות לגינה

המדריך לרכישת חומרי בניין איכותיים

  • גם אם תהיו הבנאים הכי טובים, ברגע שיש לרשותכם חומרים שאינם איכותיים הבנייה עצמה לא תהיה איכותית. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות בבדיקת החומרים הוא לבדוק את תו התקן הישראלי שלהם. תן תקן של מכון התקנים הישראלי הינו חובה בחומרים לבנייה וכל מוצר שלא מכיל את תו התקן, הישמרו מפניו, ולא משנה מה אומרים לכם בחנות או חברים ש'מבינים' בעניין.
  • ניתן להיעזר באיש מקצוע כדי שיעזור לנו במלאכת חיפוש החומרים. היעזרות במפקח הבנייה יכולה להיות טובה ויעילה אך תגבה עמלה. גם אם בחרתם באיש מקצוע כלשהו לבחירת חומרי הבניין חשוב מאוד להיותך מעורבים בתהליך כי בסופו של דבר שזו בניה שלכם ומעבר לכך, אחריות שלכם.
  • חשוב להכיר את סוג החומרים. יש חומרים מתכלים כמו עץ ואבקת מלט ויש חומרים שאינם מתכלים כמו לבנים, פלדה וכולה. ההכנה המקדימה תוכל להסביר לכם טוב יותר מכולם מה בדיוק אתם צריכים ובאלו כמויות.
  • חשוב לקרוא על החומרים באינטרנט ולהבין מה אנו קונים במידה ואין לנו ידע לגבם. חומרי איטום, פלדה מסוגים שונים, חומרי בידוד ועוד יכולים להיות הרבה יותר ברורים וקלים לקנייה איכותית כשיש לנו מושג עליהם. מי שלא בא מהתחום מומלץ לו להיכנס לאינטרנט ולדלות מידע.

סקר שוק מעמיק

כשקונים חומרי בניין בדרך כל לקונים בכמויות גדולות. גם הבנייה הכי קטנה צריכה הרבה חומרים ולכן חשוב מאוד לחפש בכמה מקומות ולהשוות ביניהם גם מבחינת איכות החומרים וגם מבחינת המחירים. אסור לזלזל באיכותם של החומרים כיוון ששרטוטים לא יהיו מדויקים עם חומרים שאינם מגיבים כמו שהם אמורים להגיב, החומרים יכולים להתבלות מהר מידי ועוד נזקים אחרים מחומרים לא איכותיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן